1. DEFINIREA TERMENILOR
Vânzător: MagazinBirotica.ro
Cumpărător: persoană fizică/persoană juridică sau orice entitate juridică care își face un cont în site și efectuează o comandă.
Utilizator: orice persoană fizică/juridică înregistrată pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții.
Cont: secțiunea din site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite cumpărătorului transmiterea comenzii și care conține informații despre client/cumpărător și istoricul cumpărătorului în site (istoric comenzi, retururi, informații personale, cupoane, produse favorite etc.).
Lista Favorite: sectiune din cont care permite cumpărătorului / utilizatorului să își creeze liste cu produse de interes.
Site: domeniul magazinbirotica.ro și subdomeniile acestuia.
Comandă: un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între vânzător și cumpărător, prin care cumpărătorul transmite vânzătorului, prin intermediul site-ului intenția sa de a achiziționa bunuri și servicii de pe site.
Bunuri și servicii: orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în comandă, care urmează a fi furnizate de către vânzător cumpărătorului, ca urmare a contractului încheiat.
Contract: reprezintă contractul la distanță încheiat între vânzător și cumpărător, fără prezența fizică simultană a vânzătorului și a cumpărătorului.
Conținut:
toate informațiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
conținutul oricărui e-mail trimis cumpărătorilor de către vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al vânzătorului, cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
informații legate de bunurile și/sau serviciile și/sau tarifele practicate de vânzător într-o anumită perioadă;
informații legate de bunurile și/sau serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
date referitoare la vânzător sau alte date privilegiate ale acestuia.
Tranzacție: încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui bun și/sau serviciu de către MagazinBirotica.ro, cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
Retur : produsele returnate dintr-o comanda primita de catre Utilizator
2. DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin înregistrarea unei comenzi pe site, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
Notificarea primită de către cumpărător, după efectuarea comenzii, are rol de informare și nu reprezintă acceptarea comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
Pentru motive justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea bunurilor și/sau serviciilor din comandă. Dacă modifică cantitatea de bunuri și/sau servicii din comandă va anunța cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon pus la dispoziția vânzătorului la efectuarea comenzii.
Contractul se consideră încheiat între vânzător și cumpărător în momentul primirii de către cumpărător de la vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a comenzii.
3. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE
MagazinBirotica.ro își rezervă dreptul de a restricționa accesul clientului/cumpărătorului în vederea efectuării unei comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității clientului/cumpărătorului pe site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel MagazinBirotica.ro
Comunicarea cu vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “Contact” din site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
Toate tarifele aferente bunurilor și/sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA.
În cazul plăților online, vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai cumpărătorul.
Toate informațiile folosite pentru descrierea bunurilor și/sau a serviciilor disponibile pe site (imagini statice/dinamice/prezentări multimedia etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
După 14 zile de la achiziționarea unui bun sau serviciu, cumpărătorului i se va solicita scrierea unui review legat de bunul sau serviciul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de email înscrisă de cumpărător în cont. În acest fel, cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili utilizatori/clienți/cumpărători de pe site și se implică activ în dezvoltarea de noi servicii și în detalierea cât mai completă a caracteristicilor bunurilor.
4. COMANDĂ
Clientul/cumpărătorul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea bunurilor și/sau serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un bun și/sau un serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui bun/serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a bunului/serviciului.
Prin finalizarea comenzii cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.
Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune/interese, în următoarele cazuri:
neacceptarea tranzacției de către banca emitentă a cardului cumpărătorului, în cazul plății online;
invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri, în cazul plății online;
datele furnizate de către client/cumpărător, pe site sunt incomplete și/sau incorecte.
Ne dorim să oferim o experiență plăcută și eficientă clienților noștri. Cu toate acestea, suntem nevoiți să subliniem faptul că avem dreptul de a anula o comandă în situațiile în care un client plasează aceeași comandă de mai multe ori și, în mod consecvent, nu o ridică sau adoptă un comportament nepotrivit în interacțiunile cu personalul nostru.
Anularea comenzii în astfel de cazuri este justificată de necesitatea menținerii unui mediu de lucru profesional și respectuos pentru echipa noastră, precum și pentru a asigura un proces de vânzare echitabil pentru toți clienții noștri. Încurajăm relațiile comerciale bazate pe respect reciproc și cooperare, iar atunci când un client adoptă comportamente nepotrivite sau repetă aceeași acțiune fără o justificare rezonabilă, suntem puși în situația de a lua măsuri corespunzătoare.
Ne străduim să oferim servicii de cea mai înaltă calitate și să menținem standarde ridicate în relațiile noastre comerciale. În acest sens, ne rezervăm dreptul de a lua decizii în conformitate cu termenii și condițiile noastre, în scopul de a asigura un mediu plăcut și respectuos atât pentru clienții noștri, cât și pentru echipa noastră.
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract, respectiv să returneze un bun sau să renunțe la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a bunului/bunurilor.
În cazul în care clientul/cumpărătorul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care comanda este achitată, vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 zile de la data informării vânzătorului de către cumpărător asupra deciziei sale de retragere din contract.
Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși bunurile.
5. RĂSPUNDERE
Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către vânzător a oricărei din obligațiile sale conform comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea bunurilor și serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
Prin crearea și utilizarea contului, clientul/utilizatorul/cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de cont (user și parolă), pentru gestionarea accesării contului și în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil și de activitatea derulată prin intermediul contului său.
Prin crearea contului și/sau utilizarea conținutului și/sau plasarea comenzilor, clientul/utilizatorul/cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc termenii și condițiile site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul site-ului, existentă la data creării contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării comenzii.
Ulterior creării „Contului” , utilizarea conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra termenilor și condițiilor site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale termenilor și condițiilor site-ului.
Termenii și condițiile site-ului pot fi modificați oricând de către MagazinBirotica.ro, aceștia fiind opozabili clienților/utilizatorilor/cumpărătorilor de la data afișării în site. Acceptarea termenilor și condițiilor site-ului se confirmă prin bifarea check-boxului corespunzător din site și/sau prin trimiterea comenzii și/sau prin efectuarea unei plăți online.
6. FORȚĂ MAJORĂ
Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
Dacă în termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de drept a contractului fară ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune/interese.
7. CONDIȚII DE GARANȚIE
Toate produsele comercializate de MagazinBirotica.ro beneficiază de garanție pentru o perioadă de 30 zile de la data achiziției.
Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, rupturi, crăpături, ciobiri, componente/piese arse, pierdute, plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (încărcarea produsului cu greutăți prea mari, tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul produselor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, sau orice intervenții din exterior constatate în urma evaluării produsului care se dorește a fi înlocuit/returnat.
8. CONDIȚII DE RETUR
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail sau telefonic.
Dacă vă retrageți, vă vom rambursa suma aferentă produselor returnate, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii de catre Vanzator a Returului. Vom efectua rambursararea sumei Returului (cu exceptia cheltuielilor de transport) in contul bancar specificat de catre utilizator prin email sau alte mijloace de comunicare electronica.
Durata livrării
Estimarea noastră privind livrarea, se bazează pe câțiva factori foarte importanți:
Disponibilitatea produselor comandate in stocul nostru sau al furnizorilor
Intervalul orar la care a fost plasată comanda și distanța de livrare
Respectarea clauzelor contractuale: Ne rezervăm dreptul de a verifica și a aplica clauzele contractuale existente în momentul preluării contractului în relația cu site-ul web.
Rezervarea dreptului de a refuza livrarea: Ne rezervăm dreptul de a refuza livrarea produselor comandate online, în cazul în care constatăm că un client nu respectă clauzele contractuale deja existente.


































